ساعت دیواری یکی از انواع موارد تبلیغاتی است که به نظر نمی‌رسد کارآیی خود را از دست بدهد. با وجود این واقعیت که این ساعت‌ها هدایای تبلیغاتی بسیار قدیمی هستند، امروزه شرکت‌ها هنوز آزادانه از آنها به عنوان وسیله‌ای برای ترویج کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

اما به خاطر این که یک آیتم تبلیغاتی قدیمی بوده و هر کسی در این سال‌ها استفاده مداوم از آنها را تجربه کرده است، این آیتم‌ها باید به طور مداوم تغییر یابند تا بتوانند ابزار تبلیغاتی موثر، حتی در این روزها هم باقی بمانند.


طراحی ساعت دیواری تبلیغاتی


هر نوع ساعت دیواری می‌تواند به عنوان یک تبلیغ موثر به کار رود. نکته کلیدی در اینجا این است که ببینید آیا طرح انتخابی شما فضای کافی برای چاپ نام یا لوگوی شرکت شما بر روی صفحه خود را داشته باشد. در برخی موارد، نوآوری بیشتر و حتی شکل نمایش زمان نیز مهم تلقی می‌شود.


در اینجا چند نکته وجود دارد که برای به دست آوردن نتایج مثبت با ساعت دیواری تبلیغاتی خود می‌توانید به دست آورید:

شکل ساعت دیواری تبلیغاتی شما باید با زمینه فعالیت شرکت همخوانی داشته باشد و بتوان آن را در هر جایی آویزان کرد. به عنوان مثال، شرکت‌هایی که محصولات غذایی تولید می‌کنند ممکن است از طرحی ویژه یک شکل خاص غذایی که ارائه می‌دهند، استفاده کنند.

یک شرکت تولید کننده لوازم مدرسه و نوشت افزار باید به خوبی در ساعت دیواری تبلیغاتی که ارائه می‌دهد، شکل یک خودکار یا یک دفتر را بکار برد و یا اگر لوگوی شرکت نمایان‌گر این موارد است به طور واضح آن را در صفحه ساعت قرار دهد تا با اولین نگاه موضوع فعالیت شرکت مشخص شود.


در موارد دیگر، ساعت دیواری تبلیغاتی طراحی نوآورانه‌ای را باید ارائه دهد تا مورد توجه قرار بگیرد. از رنگ‌های تاثیرگذار استفاده کنید تا توجه افراد را به خود جلب کند.

نام برند و پیام تبلیغاتی خود را به طور واضح بر روی صفحه آن چاپ کنید که بتوان با اولین نگاه آن را تشخیص داد و زمینه فعالیت شرکت را متوجه شد. از طرح‌های شلوغ و درهم که باعث دیده نشدن پیام شرکت می‌شوند استفاده نکنید.

روزهایی بودند که ساعت‌ها چیزی به جز یادآوری و نمایش زمان به مالک خود ارائه نمی‌کردند. برای بهبود تاثیر دیده شدن ساعت تبلیغاتی شرکت خود، از یک ساعت منحصر به فرد استفاده کنید که ترجیحا در هر ساعت یک آهنگ گوش نواز را به صدا در می‌آورد و یا ساعت را اعلام می‌کند.

انواع دیگر ساعت دیواری تبلیغاتی همچنین یک برنامه قابل برنامه‌ریزی دارند که به ساعت اجازه می‌دهد تا یک پیام را با استفاده از چراغ‌های ال ای دی به نمایش درآورند و یا یک چراغ در هر ثانیه چشمک زده و توجه افراد را به خود جلب کند.

ساعت دیواری تبلیغاتی امروزه فقط یک ساعت نیست. آنها معمولا ترکیبی از یک ساعت و چند عملکرد دیگر هستند که ماهیت خلاق تولید کنندگان را نشان می‌دهند.

برخی مثال‌ها شامل ساعت‌هایی هستند که به عنوان یک نور اضطراری عمل می‌کنند و در زمان قطع برق به وسیله چراغی که در خود دارند محیط را روشن می‌کنند. ساعت‌هایی وجود دارند که زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهند. همچنین ساعت‌هایی وجود دارند که یک کابینت کوچک برای نگهداری اشیاء کوچک دارند.

محصولات تبلیغاتی برای معرفی  یک کسب و کار استفاده می‌شوند. آیتم‌های تبلیغاتی برای نمایش نام و لوگوی شرکت و در صورت امکان خدمات و محصولات را هم به اطلاع مردم و مشتریان خواهند رساند.

انواع مختلف محصولات را می‌توان به عنوان آیتم‌های تبلیغاتی استفاده کرد اما ساعت دیواری تبلیغاتی معمولا در محیط‌های عمومی نصب می‌شود و افراد زیادی آن را خواهند دید و نمایش برند به بهترین صورت انجام می‌شود. استفاده از محصولات متنوع که نام و لوگوی شرکت شما را بر روی خود دارند، باعث در معرض دید قرار گرفتن بیشتر کسب و کار شما خواهد شد.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ساعت ,تبلیغاتی ,دیواری ,شرکت ,استفاده ,محصولات ,ساعت دیواری ,دیواری تبلیغاتی ,لوگوی شرکت ,فعالیت شرکت ,ساعت‌هایی وجود ,ساعت دیواری تبلیغاتی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فرش ماشینی | خرید فرش ماشینی | قیمت فرش ماشینی ناگهانی‌ات دانشجو1 ساک دستی,ساک دستی پارچه ای,ساک دستی کاغذی|نوین پک مجله کافی ها قهوه جرجیس ادبیات گروه طراحان وب ایجکس2014 هر لحظه با تکنولوژی